×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جذب سرمایه گذار برای فعالیت در شهرک های مناطق کمتر توسعه یافته

دیدارخوزستان ، به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های استان خوزستان، مدیر عامل این شرکت در نشست با مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی استان با بیان مطلب فوق به کارکرد مدیران شهرک ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته همه همکاران در مجموعه ی شرکت شهرک ها با تمام وجود در خدمت رسانی به صنعتگران بودند وبه همین دلیل عملکرد مطلوبی در جذب سرمایه گذار، جذب منابع مالی، اجرای پروژه های عمرانی و شهرک سازی رخ داد که قابل تقدیر است.

مهندس مهدی پور در ادامه به شرایط موجود در جامعه اشاره کرد وافزود: اگرچه کارهای صورت گرفته قابل تحسین است اما کافی نیست زیرا مهار تورم و اشتغال زایی تلاش مضاعفی می طلبد تا رشد تولید افزون بر آنچه هست صورت پذیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های استان در ادامه به تلاش برای خوشه بندی و برندسازی محصولات تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: همانگونه که استاندار محترم با درک واقع بینانه بارها تاکید کرد استان خوزستان توانایی برندسازی محصولات با کیفیت خود را داراست، لازم است در مسیر شناسایی اشتراکات تولیدی و خوشه بندی آنان گام برداریم .

وی در ادامه به کسب و کارهای خانگی و برون سپاری محصولات تولیدی کارگاه های تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از کارگاه های تولیدی می توانند بخشی از فعالیت خود را برون سپاری و به کارکنان خانگی محول کنند تا گردش مهارت ها گسترش بیشتری پیدا نماید.

وی در ادامه گفت: از فعالیت های مهم سال جاری توسعه اراضی شهرک های صنعتی بوده است وعلاوه بر آن خوشبختانه مجوز 7 شهرک صنعتی جدید نیز اخذ شد که می تواند گام بسیار مهمی در راستای توسعه اقتصادی استان باشد.

مهندس مهدی پور در خاتمه از مدیران شهرک ها مجدانه خواست: یکی از موارد مهمی که باید پیگیری شود تعیین تکلیف اراضی راکد است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.