×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رضایت مشاور وزیر از روند تولید و اقدامات حمایتی از کارگران

بازدید امیرعلی اوسط، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانجات لوله‌سازی اهواز و ابراز خرسندی از اقدامات حمایتی از جامعه‌ی کارگری شرکت لوله سازی اهوا.

امیرعلی اوسط، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به‌تازگی از کارخانجات لوله‌سازی اهواز بازدید کرد.

وی همچنین از روند کار در شرکت لوله‌سازی اهواز ابراز رضایت کرد و افزود: آیتم‌ها و بسته‌های تشویقی که اخیراً توسط مهندس دانیاری، مدیرعامل برای کارکنان در نظر گرفته شده‌اند، بسیار خوب، مؤثر و مفید هستند و باعث افزایش انگیزه کارکنان می‌شوند. ما تلاش می‌کنیم تا این روند را حمایت کنیم تا کارکنان با آسودگی بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

اوسط ضمن تشکر از مدیر عامل و هیئت مدیره توضیح داد: فرایندِ کار در شرکت لوله سازی اهواز، پویایی و فعال بودنِ تمام خطوطِ تولید و انعقاد قرارداد برای پروژه‌های بیشتر و همچنین افزایش حقوقی که برای کارکنان در نظر گرفته شده است قابل ستایش است.

در این بازدید، اوسط از نزدیک با کارگران خطوط تولید گفت‌وگو کرد. کارگران در این دیدار ضمن بیان مسائل و مشکلات خود، خواستار توجه بیشتر به شرایط سخت کاری و گرمای طاقت‌فرسای خوزستان شدند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی در تایید سخنان کارگران گفت: “کار در گرمای خوزستان بسیار طاقت‌فرسا است و کارکنان خوزستانی حق دارند که انتظار توجه بیشتری داشته باشند.”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.