×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موکب شهدای لوله سازی اهواز جزو موکب های نمونه در پایانه مرزی چذابه شناخته شده است

سیامک خادم سیدالشهدا در گفت وگو با روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز درخصوص خدمت رسانی موکب این شرکت در مرز چذابه اظهار کرد: خدمات رسانی در موکب شهدای لوله سازی اهواز از ۲۰ مردادماه امسال آغاز شد. در این موکب علاوه بر اسکان زوار عزیز؛ سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده های متنوعی به زائران عزیز داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات معنوی در موکب شهدای لوله سازی اهواز ادامه داد: مراسمات مختلفی از جمله زیارت عاشورا ؛ دعای کمیل و برگزاری نمازهای جماعت و همچنین برپایی سفره بی بی رقیه در واحد خواهران و … در این موکب برگزار شد و از سوی زائران اربعین سرور و سالار شهیدان بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

خادم سیدالشهدا عنوان کرد: در این موکب روزانه حدود ۴۰۰ زائر اسکان داده می‌شود و در سه وعده غذایی پذیرای حدود ۲هزار زائر اربعین می باشیم اما به دلیل بهتر شدن هوا ، حضور زائران در ساعات پایانی شب بسیار بیشتر است. همچنین روزانه حدود ۴ هزار آب میوه و کیک و چای و قهوه و شربت و … سایر میان وعده ها توزیع می شود.

وی با اشاره به بازدید های انجام شده از سوی مسئولان از موکب تصریح کرد: مسولان مختلف استانی ؛ کشوری ؛ لشکری و منطقه ای از این موکب بازدید کرده و الحمدلله همه عزیزان از خدمات ارائه شده رضایت داشته اند و این باعث دلگرمی خدام جهت ارائه خدمات بهتر گردید .

خادم سیدالشهدا با تشریح روند ساخت این موکب اظهار کرد: روند ساخت موکب شهدای لوله سازی اهواز حدود یک سال به طول انجامید. متراژ زمین این موکب ؛ هزار متر مربع و دارای دو سالن مجزای اسکان و سرویس‌های بهداشتی جهت خانمها و آقایان و آشپزخانه مجهز و بوفه جهت پذیرایی و…است.

وی افزود: موکب شهدای لوله سازی اهواز جزو موکب های نمونه ای است که سابقه دریافت لوح تقدیر در این زمینه را از عتبات عالیات استان ؛ اداره کل تعاون و رفاه استان و اداره بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دارد

وی افزود: در این موکب حدود ۷ نفر به صورت ثابت هرساله و بیش از ۲۰ نفر نیز به صورت خودجوش و داوطلبانه مشغول خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به زوار اباعبدالله حسین توفیقی است که نصیب ما شده است تا بتوانیم بدون هیچ خستگی و با عمق وجود و دل به خدمت رسانی به زوار اقدام نماییم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از حمایت های مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز و سایر مدیران و دست اندرکاران که با حمایت های مالی و معنوی و مساعدت نیروی انسانی به پویایی و پربرکت نمودن این موکب افزودند نهایت سپاس و تشکر را دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.