×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
آغاز توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد خوزستان

جمال شیبه سه شنبه در مراسم رزمایش کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان این نهاد حمایتی در محل مصلای اهواز بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کمیته امداد بنا به وظیفه ذاتی خود تلاش دارد تا به خانواده مددجویان کمک معیشتی شود.

وی گفت: ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اطعام ایتام و دادن افطاری به مددجویان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و دریافت زکات فطریه و کفارات از جمله طرح‌هایی است که طی ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه و خیران در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی می‌شود.

شیبه افزود: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه هایی که توسط این نهاد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیات‎‌های مذهبی مساجد ایجاد می‌شود، افطاری ساده، بسته معیشتی و طی ماه رمضان یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان اظهارکرد: در حال حاضر ۲۶ هزار یتیم و فرزند محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) زیر پوشش این نهاد هستند که کمیته امداد در قالب پویش «هر خوزستانی، حامی یک یتیم» پایگاه حامی یابی در شب‌های قدر تا عید فطر برپا می کند و امیدواریم با استفاده از ظرفیت این ماه مبارک بتوان حامیان بیشتری برای ایتام جذب کرد.

وی گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌ توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین واریز و یا در طرح اکرام ایتام و قبول سرپرستی ایتام و محسنین، ماهیانه مبلغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند. همچنین با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۴ و ۰۹۱۶۵۰۴۷۸۷۸ سایت ekram.emdad.ir امکان مشارکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد فراهم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.