×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۲۲ هزار بیمار اورژانسی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

احمدرضا مهتدی در توضیح این خبر گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز در تمام ساعات شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف خوزستان و استان‌های همجوار است.

وی ادامه داد: مجموعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز دارای ۶۸ تخت و هفت بخش اورژانس تخصصی و فوق تخصصی شامل اورژانس‌های حاد، قلب، داخلی، جراحی، زنان، ارتوپدی و گوش، حلق و بینی و همچنین واحدهای اتاق عمل حوادث و درمانگاه عمومی است.

رئیس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اهواز افزود: بیشترین مراجعین به مجموعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز مربوط به اورژانس حاد است که در اردیبهشت‌ماه سال جاری بیش از ۹ هزار نفر در این بخش، خدمات تخصصی پزشکی دریافت کردند.

مهتدی با اشاره به اینکه تعداد هشت هزار نفر نیز در درمانگاه عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز خدمات پزشکی دریافت کردند، خاطرنشان کرد: از تعداد کل مراجعین اورژانس در اردیبهشت‌ماه، تعداد ۱۳۵ نفر بصورت مستقیم به اتاق عمل منتقل شده و تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفتند.

گفتنی است، تعداد کل اعمال جراحی اورژانسی در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در اردیبهشت‌ماه، ۳۲۱ مورد است و بسیاری از مواقع بیماران بستری در بخش‌ها بصورت اورژانسی به اتاق عمل منتقل شده و تحت جراحی اورژانسی قرار می‌گیرند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.