×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اروندان در مسیر افزایش تولید؛ رفع موانع و تعمیرات چاه‌ها در دستور كار قرار گرفت/عزم جدی شركت نفت و گاز اروندان برای دستیابی به اهداف تولید

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳، جلسه تولید این شرکت با حضور مدیرعامل، مدیران و روسا در سالن جلسات منطقه نفتی دارخوین برگزار شد.

در این جلسه چندین گزارش درخصوص میزان تولید، چالش‌ها و مسائل فنی توسط مدیران ارائه و دستورات جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن شنیدن گزارش‌ها در جریان چالش‌ها و موانع تولید قرار گرفت و خواستار بکارگیری راه‌حل‌های نوین برای حل مشکلات شد.

از محورهای اصلی این جلسه؛ تعمیر چندین حلقه چاه در میادین دارخوین و آزادگان شمالی و جنوبی و همچنین استفاده از پمپ های درون چاهی به منظور افزایش تولید بود.

عذاری اهوازی با اشاره به اهمیت این چاه‌ها در برنامه‌های افزایش تولید، بر ضرورت تسریع در عملیات تعمیرات تاکید کرد و از تمامی مدیران و بخش‌های فنی خواست تا با تمام توان برای رفع این مشکل تلاش کنند.

وی بر پرداخت به موقع نفت کارت، بن کارت و مزایای پرسنل ارکان ثالث تاکید کرد و گفت: خوشبختانه پرداخت حقوق تمامی کارکنان پیمانکاری روی نظم قرار گرفته است و میبایست نظارت بر پرداخت به موقع حقوق، بیمه تکمیلی و نظایر آن تسهیل شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به پیچیدگی برخی مسائل فنی، استفاده از مشاوران متخصص را راهکاری موثر برای تسریع در انجام امور دانست و بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت تاکید کرد.

در این جلسه، مدیران شرکت نیز گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده ارائه دادند. مشکلات روند تولید و عملکرد کار پیمانکاران، طرح‌های توسعه‌ای آتی، روند تعمیرات چاه‌ها، مسائل فنی و مالی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت نفت و گاز اروندان با جدیت در پی افزایش تولید و رفع چالش‌های موجود است. تاکید بر تعمیر چاه‌ها، پرداخت به موقع حقوق و مزایا، استفاده از مشاوران متخصص و همچنین برگزاری جلسات منظم برای بررسی مسائل مختلف تولید نشان از عزم جدی این شرکت برای دستیابی به اهداف خود دارد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.