×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 2 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
انتقال بیش از 16 میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده در منطقه خوزستان

به گزارش شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران، محمد مذهب جعفری با اشاره به میزان انتقال مواد نفتی در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال گفت: در این بازه زمانی، انتقال بیش از 10 میلیارد لیتر نفت خام و حدود 6 میلیارد لیتر فرآورده ثبت شد که در مجموع بیش از 16 میلیارد لیتر انواع مواد نفتی از طریق شبکه سراسری خطوط لوله انتقال نفت خوزستان منتقل شد.

انتقال کلان وایمن مواد نفتی
وی با بیان اینکه شبکه خطوط لوله صنعت انتقال نفت به‌عنوان اقتصادی‌ترین و ایمن‌ترین شیوه در بخش حمل‌ونقل مواد نفتی کشور بطور پایدار و بی‌وقفه است گفت: باتوجه به انتقال 16 میلیارد لیتری مواد نفتی در 3ماهه نخست امسال، از تردد معادل بیش از 535 هزار دستگاه تانکر حمل سوخت جاده ای در این بازه زمانی جلوگیری شد.
افزایش انتقال مواد نفتی در راستای اهداف و ماموریت سازمانی
این مقام مسئول در بخش دیگر اظهارات خود با اشاره به اینکه میزان مخازن تحویل، تحول شده پالایشگاه آبادان، شرکت ملی پالایش و پخش فرآروده های نفتی اهواز و اندیمشک در 3 ماهه اول سال جاری 865 مخزن فرآورده بود گفت: در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش انتقال فرآورده بیش از 5 درصد افزایش انتقال ثبت شد. همچنین در بخش انتقال نفت خام نیز بیش از 12 درصد رشد انتقال از طریق خطوط لوله انتقال نفت در حوزه استحفاظی منطقه خوزستان ثبت شد.
منطقه خوزستان به عنوان یکی از مناطق 12 گانه صنعت انتقال نفت دارای بیش از هزارو 400 کیلومتر شبکه خطوط لوله انتقال نفت زیر زمینی از 6 تا 30 اینچ است که طبق بازه زمانی ذکر شده انتقال روزانه بیش از 680 هزار بشکه نفت خام وبیش از 64 میلیون لیتر فرآورده را برعهده دارد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.