×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 5 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اهدا ۵ هزار بسته نوشت‌افزار شركت نفت و گاز اروندان به كمیته امداد خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از اهدا پنج هزار بسته نوشت افزار و کیف مدرسه به کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به منظور توزیع‌ میان دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبرداد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با بیان اینکه سال گذشته نیز طی مراسمی همین میزان بسته نوشت‌افزار اهدا و بین دانش‌آموزان توزیع شد، افزود: این بسته‌ها از طریق کمیته امداد بین دانش‌آموزان بی بضاعت شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی اروندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: اروندان در زمینه ساخت و نوسازی مدارس فعال بوده و چندین مدرسه را طی سال‌های اخیر در مناطق حوزه تاسیساتی خود به بهره‌برداری رسانده است.

عذاری اهوازی تاکید کرد: هیچ دانش آموز تحت پوشش کمیته امدادی نباید به دلیل نداشتن لوازم‌التحریر مدرسه و ملزومات آن از تحصیل جا بماند؛ لذا این موضوع یکی از اهداف مهم اروندان در شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی شرکت است و بر اساس همین موضوع مقرر گردید این اقلام در شهرهای حوزه پیرامونی این شرکت توزیع گردند.

وی بر استمرار حمایت از دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی تاکید و اضافه کرد: حمایت اروندان از دانش‌آموزان فقط به این موضوعات ختم نمی‌شود و در بحث آموزشی، قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیز خدماتی ارائه می‌دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.