×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
*بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع تولید

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت خوزستان: رییس اداره امور صنایع فلزی عنوان کردند با توجه به اینکه احصاء و شناسایی مشکلاتِ پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف رفع موانع تولید مورد تاکید مدیرکل محترم می باشد حسب وظیفه بهمراه چند تن از همکاران این اداره کل از شرکت لوله سازی اهواز بازدید بعمل آمد.

این شرکت از جمله شرکت های پروژه محور می باشد و ارتباط مستقیم ، موثر و خیلی خوبی با پروژه های عام المنفعه در حوزه خطوطِ نفت،گاز و آب را دارد که اولویت اولِ این شرکت افزایش درصد پیشرفت پروژهای مورد تعهد می باشد، لذا تامین مواد اولیه از جمله ورق های گرم فولادی یکی از نیاز های اساسی این شرکت می باشد.

طی بازدید بعمل آمده و با استماع نظرات و پیشنهادات مدیران و کارشناسانِ فنی حوزه های مختلف این شرکت، در صورت تامین مواد اولیه(ورق های گرم فولادی) به مقدارِ کافی بطوریکه بتوان بموقع نسبت به پروژه های پیمانی مورد تعهد خود عمل بنمایند؛ ضمن رونق تولید ایجاد اشتغال نیز خواهند داشت.

این واحد تولیدی در حال حاضر دارای چهار کارخانه لوله و سه کارخانه پوشش لوله می باشد
که در زمینه تولید و تامین انواع لوله های مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب با استانداردهای مورد نظر مشتری فعالیت دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.