×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید مدیرعامل شستا از پتروشیمی شیمی بافت

به نقل از روابط عمومی شرکت شیمی بافت، دکتر عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و دکتر بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو به همراه برخی از مدیران و معاونین شستا و تاپیکو از مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در جریان این بازدید محمدعلی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، ضمن ارائه گزارشی مبسوط از آخرین وضعیت تولید و فروش محصولات و نیز پروژه های توسعه ای این شرکت، به بیان برخی چالشهای موجود در فرآیند تولید و فروش محصولات پرداخته و برای رفع آن تقاضای مساعدت نمود.

درادامه این نشست دکتر نوروزی مدیرعامل شستا طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده زمینه رشد در پتروشیمی شیمی بافت مشاهده می شود و شرکت می تواند با سرمایه گذاری بیشتر در خدمت به کشور در زمینه صادرات محصولات و ارزآوری و همچنین تأمین خوراک بنگاه های تولیدی کشور نقش موثری ایفاء کند.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده پتروشیمی شیمی بافت در حوزه صادرات محصولات تولیدی خود تأکید کرد: مقدار بالای صادرات نشان دهنده این است که کیفیت محصولات در حد استاندارد جهانی تولید شده و مشتری بین المللی برای آن وجود دارد.

نوروزی بر استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و نرم افزارهای جدید برای رفع مشکل زیست محیطی شرکت تأکید کرد و گفت: انتظار داریم شیمی بافت بر روی دو‌ مقوله مهم تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه گذاری جهت ورود در بازار سرمایه تمرکز ویژه ای نماید زیرا برای پیشبرد اهداف توسعه ای شرکت در زمینه ایمنی و رشد تولید محصول این موضوع مهم و تاثیرگذار می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.