×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 5 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری آئین گرامیداشت عروج سید حسن نصرالله در نفت و گاز مارون

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهید نصرالله را سرباز ولایت در ماموریتی مقدس معرفی کرد که تحت لوای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) رهبری جبهه مقاومت و نبرد بر علیه صهیونیسم و استکبار جهانی را بر عهده داشت.

آیت الله حیدری افزود: او نماد مقاومت و ایستادگی بود و پیروزی های عظیمی را با همراهی و همسنگری شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جبهه های علیه صهیونیسیم و تروریست های تکفیری به دست آورده بود؛ شهادت، اجر و پاداش این مجاهد فی سبیل الله بود.

شایان ذکر است مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به عنوان مظهر ولایت پذیری در محور مقاومت، این محور را امید مستضعفان و آزادیخواهان دانست و خاطرنشان کرد که این نهضت بزرگ تا زمان برقراری عدل و عدالت، فراهم آوردن زمینه ظهور منجی عالم بشریت(عج) و ظفرمندی امت اسلام به راه خود ادامه خواهد داد.

درپایان این مراسم مدیرعامل و شماری از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به پای تصویر شهید حسن نصرالله گل نثار کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.