×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 24 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری مجتمع پتروشیمی شیمی بافت با تقسیم سود ۳۹۰۰ تومانی

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت درمحل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی برگزار گردید و هیات مدیره این شرکت گزارش مبسوطی از عملکرد سال ۱۴۰۲ پتروشیمی شیمی بافت را به سهامداران ارائه داد .

بر اساس این گزارش، پتروشیمی شیمی بافت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ با رشد ۵۶ درصدی سودخالص نسبت به سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۹/۴۲۶/۳۵۵ میلیون ریال دست یافت .

همچنین سود عملیاتی شرکت نسبت به سال قبل آن با ۵۲ درصد افزایش به مبلغ ۱۰/۰۲۱/۱۵۶ میلیون ریال رسیده است. جمع درآمدهای عملیاتی شرکت نیز با ۲۳ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به مبلغ ۳۶/۹۲۲/۴۲۹ میلیون ریال رسیده است.

این شرکت همچنین در سال گذشته ۵۲ درصد محصوالت خود را در بازارهای داخلی و ۴۸ درصد نیز در بازارهای صادراتی به فروش رسانده است. در بخشی دیگر از این جلسه سیاست ها و برنامه های شرکت در حوزه منابع انسانی، فروش، صادرات، بهای تمام شده محصوالت، کنترل هزینه های عملیاتی و مالی و همچنین چشم اندازهای آینده شرکت به صورت کامل تشریح و سایر فعالیت ها و اقدامات انجام شده شرکت در قسمت های مختلف بیان گردید.

همچنین به پروژه های برنامه ریزی شده پیش روی شرکت اشاره شده و نماینده سهامداران بر لزوم تسریع در انجام آنان در جهت بهبود فرآیند و توسعه شرکت تأکید نمودند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.