×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 19 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تقدیر از پتروشیمی فن‌آوران برای ارتقای فن‌آوری

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، دومین جشنواره ستارگان مدیریت ایران (سما) با محوریت بهره‌برداری از فرصت‌های اقتصاد دیجیتال و تحقق شعار سال در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این جشنواره که با هدف شناسایی و تجلیل از نوآوری‌های مدیریتی و فناوری در صنایع کشور برگزار شد، رفیق‌دوست، مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران، به عنوان یکی از پیشگامان ارتقای سطح فن‌آوری در صنعت پتروشیمی مورد تجلیل قرار گرفت و تندیس منتخب شاخص «ارتقای سطح فن‌آوری» به ایشان اهدا شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران در پایان این مراسم، با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای هوشمندسازی مجتمع، اظهار داشت: «ما همواره تلاش کرده‌ایم که با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیک، نقش فعالی در اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی شرکت ایفا کنیم.

رفیق‌دوست افزود: «شرکت پتروشیمی فن‌آوران در تلاش است تا با توجه به نیازهای جدید بازار و تغییرات سریع جهانی، اقدام به پذیرش و اجرای فناوری‌های نوین کند تا علاوه بر افزایش بهره‌وری، در پایداری زیست‌محیطی و توسعه اقتصادی نیز نقش خود را ایفاء کند.

در جریان جشنواره ستارگان مدیریت ایران (سما) که با حضور مدیران برجسته کشور و صنایع برگزار شد، پنل‌های تخصصی با هدف تسریع فرآیند دیجیتال و تبدیل فرصت‌ها به مزیت‌های رقابتی برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.