×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
توضیح فرمانداری مسجدسلیمان درباره زیر آب رفتن روستاهای حاشیه سد گتوند

دیدارخوزستان، پیمان مولایی درخصوص به زیر آب رفتن روستاهای حاشیه سد گتوند در بخش عنبر مسجدسلیمان، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۸ که بحث تملک یکسری خانه ها و زمین ها در اطراف سد گتوند انجام شد، عمده زمین ها و خانه ها خریداری شد اما چند خانواده به دلیل اختلافات حقوقی و به دلیل اینکه بر روی قیمت به توافق نرسیده اند در روستا باقی مانده اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تقریبا ۲۰ روز گذشته که سد گتوند آرام آرام در حال آبگیری بود با مدیرعامل سد گتوند، مسول حقوقی سد و همچنین تعدادی از ساکنان روستا جلسه ای برگزار کردیم که به توافقات خوبی رسیدیم اما این توافقات کافی نبود.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: بحث این بود که چند خانوار مورد نظر از روستا جا به جا شوند و در مکانی امن تر زمینی برای زندگی به این خانوارها داده شود.

مولایی عنوان کرد: برای دو روستایی که گرفتار آب شده اند اداره راهداری، راه جدید برای آن ها احداث کرده است و همچنین سد گتوند برای یکی دیگر از روستاها راه دسترسی ایجاد کرده تا بتوان روستاها را جا به جا کرد.

وی ادامه داد: در خصوص آبگیری همه هشدارها داده شده و حتی جلسه هماهنگی با تعدادی اهالی روستا برگزار کرده ایم.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: نماینده مسجدسلیمان هفته گذشته با وزیر نیرو جلسه ای داشته و وزیر نیرو قول داده یک تیم کارشناسی از کارشناسان امور حقوقی وزارت نیرو این موضوع را بررسی خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.