×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جلسه شورای اداری شهرستان گتوند برگزار شد 

به گزارش دیدار خوزستان؛رئیس شورای فرهنگی شهرستان گتوند در این جلسه اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و مردم توسط مدیران ادارات باید به بهترین شکل ممکن انجام شود و با تقویت و تاکید بر تواضع ، فروتنی و حسن خلق با مراجعین و مردم عزیز باید مورد توجه بیشتری بین کارمندان ادارات قرار گیرد.

حجه الاسلام والمسلمین فتحی نیا افزود: ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان گتوند و فعالین عرصه خبرنگاری تبریک گفت و تاکید کرد جایگاه خبرنگار واسطه بین مردم و مسئولین هستند که می توانند در بهبود مشکلات و دیده شدن ظرفیت های بالقوه شهرستان کمک بسزایی کنند و همه خبرنگاران در این روز باید از زحماتشان در یک سال گذشته قدردانی شود.

امام جمعه شهرستان گتوند افزود: با توجه به معارفه شهردار جدید گتوند در جلسه شورای اداری، ضمن تبریک به مهندس ابراهیمی که به عنوان سومین شهردار بومی گتوند انتخاب شده است برای ایشان آرزوی توفیق خدمت هر چه بیشتر به مردم و موفقیت در مسیر کاری داشتند.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن حماسه ی عظیم اربعین حسینی باید هماهنگی کامل بین مدیران ادارات و نهادها جهت همکاری و پشتیبانی از مواکب شهرستان انجام شود و تاکید کرد همه دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را جهت آماده سازی برای استقبال از زائرین بکار گرفته شود.

ایشان در خصوص مناسبت پنج مرداد افزودند: به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور همه روسای ادارات شهرستان برای برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته حضور خواهند داشت و مردم می توانند بصورت چهره به چهره با مدیران ادارات دیدار و گفتگو کنند.

حجه الاسلام والمسلمین فتحی نیا در پایان اظهار داشت: اولین جلسه شورای اداری شهرستان گتوند به ریاست فرماندار جدید برگزار شده است از زحمات مهندس عباسی زاده در این مدت تشکر و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت داشت.

خبر: محمود بلیوند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.