×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه شورای فرهنگی و ستاد اربعین حسینی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، جلسه شورای فرهنگی و ستاد اربعین شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل و دیگر اعضای این شورا در دفتر هماهنگی اهواز برگزار شد.

در ابتدای این نشست عذاری اهوازی، ارزش فعالیت و جهاد فرهنگی به عنوان یک مسئولیت همگانی را در زمان معاصر بیش از پیش توصیف کرده، و اظهار داشت: موفقیت در حوزه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و ارتقای مبانی ارزشی، نیازمند سازماندهی، تلاش برنامه ریزی شده و هماهنگی کلیه قسمت های مختلف سازمان در انجام اقدامات اثر گذار است و اقدامات انجام شده در این حوزه را قابل ستایش دانست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه ضمن اشاره به ارتقای خدمات رفاهی کارکنان، گفت: به منظور افزایش انگیزش و بالا بردن نشاط کارکنان و خانواده‌های محترم شان، طی سال جاری تمهیدات خوبی برای استفاده از تسهیلات سفر به چندین شهر زیارتی و سیاحتی در نظر گرفته شده است، که با استقبال و رضایت خوب همکاران این اقدامات دنبال می شوند.

در ادامه این نشست امید نصیری رئیس روابط عمومی و دبیر شورای فرهنگی این شرکت، طی سخنانی به بیان گزارش اقدامات انجام شده در حوزه فعالیت های فرهنگی شرکت پرداخت، و به دنبال آن آقایان علی حسن‌زاده مسول دارالقرآن، رحمان توکلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و سرکار خانم حسینی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده به بیان اقدامات صورت گرفته حوزه خود و طرح مسائل مختلف پرداختند.

همچنین از مصوبات این جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش تسهیلات سفر ویژه کارکنان بود، که از سوی آقای ناصر فراهانی، سرپرست خدمات و پشتیبانی این شرکت مطرح گردید و با موافقت رئیس و کلیه اعضای شوراء همراه بود.

ادامه این نشست به انجام هماهنگی های لازم در خصوص پشتیبانی و خدمت رسانی شرکت نفت و گاز اروندان در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی تخصیص پیدا کرد، و با توجه به ابلاغیات مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران بر نقش آفرینی بهتر و بیشتر در خدمت رسانی به زائرین و خادمین ابا عبدالله الحسین(ع)، در این باره هم اندیشی و گفتگوی لازم انجام گرفت.

مهندس عذاری اهوازی در این خصوص ضمن تأکید بر ارتقاء کیفی و کمی خدمات رسانی های موکب این شرکت در پایانه مرزی شلمچه نسبت به سال گذشته، همکاری با ستاد اربعین شرکت ملی نفت ایران و سایر مواکب مستقر در شلمچه را لازم دانسته و در راستای اجرای تصمیمات و برنامه ریزی های صورت گرفته، دستوراتی صادر کردند، و اعضای شوراء نیز تصمیمات و هماهنگی های لازم در مورد مصوبات مطرح شده را اتخاذ کردند.

 

خبرنگار: شهرام هزاریان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.