×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

هجدمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با هدف فراهم کردن رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی، تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی در حالی از هجدهم شهریور ماه آغاز به کار می‌کند که پتروشیمی‌ها اصلی‌ترین شرکت‌کنندگان هستند. چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گردهم می‌آیند و علاوه بر به نمایش گذاشتن توانمند‌هایشان، آخرین محصولات را در معرض بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار می‌دهند.

پتروشیمی مارون یکی از شرکت‌های پیش‌رو در بکارگیری فناوری در صنعت پتروشیمی کشور است که با تکیه بر دانش فنی، مهندسی و جوانان نخبه گام‌های بلندی در مسیر عمران و شکوفایی اقتصادی کشور بردارد. این شرکت با تولید سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزاز تُن در بخش الفین با توان تولید از بزرگترین واحد‌های مگا الفین بهره‌برداری شده در کشور است. پتروشیمی مارون با بهره‌گیری از بیش از پانصد نیروی متخصص به طور مستقیم و ۱۸۰۰ نیروی پیمانکار، علاوه بر تاثیر بسزا در اشتغال‌زایی منطقه، نقش تاثیرگذاری در چرخه صنعت پتروشیمی ایفا می‌کند. الفین، اتیلن گلایکول، پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین، محصولاتی هستند که هر کدام به تنهایی نقش حیاتی در زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی دارند.

از مهم‌ترین دلایل وجودی شرکت‌ها و کارخانجات تولید، اشتغال‌زایی و درآمد‌زایی است. دو شراط اول با احداث کارخانه محقق می‌شود و شرط سوم یعنی درآمد( ریالی و ارزی) به تولید محصولات با کیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی و مهم‌تر از آن بازاریابی و شناسایی ذائقه مشتری بستگی دارد.
شرکت در نمایشگاه مختلف تخصصی فرصت مغتنمی است که کارشناسان بدون واسطه درباه‌ی محصولات تبادل نظر کنند. فرصتی که برد _ برد است و می‌تواند به انعقاد قرارداد منجر شود. اثر ماندگار در ذهن مشتری‌، رقبا و همکاران، بهترین فرصت برای ارتباط رودررو با مشتری، آشنایی با ظرفيت‌هاي بازار و موقعیت‌های جدید و شناخت بازار و نیازهای آتی دیگر مزایای حضور در نمایشگاه است.

99 درصد کل پلاستیک ها از نفت و گاز طبیعی ساخته می شوند. صنعت پتروشیمی با تامین مواد اولیه و نهاده‌های بخش‌های اقتصادی مختلف و داشتن کمترین وابستگی به سایر بخش‌های اقتصاد کشور، موجب افزایش رشد سالیانه ارزش افزوده و افزایش میزان صادرات نفتی شده است که همه این‌ها در نهایت به تحقق یافتن اهداف برنامه‌های توسعه کشور منجر می‌شود. از این رو، علاوه بر توسعه و تولید محصولات پایین دست در این صنعت، باید سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش افزایش یابد.

به گفته‌ی برگزار‌کنندگان نمایشگاه هدف اصلی نمایشگاه ایجاد شاهراه ارتباطی موثر صنایع پلیمر و پلاستیک داخلی با بازارهای هدف به ویژه بازارهای منطقه اوراسیا، آسیای میانه، قفقاز و کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق، افغانستان و نیز چین و هند است. هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 18 الی 21 شهریورماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.