×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت از محیط زیست از اقدام تا عمل / کاشت نهال مثمر در نارنجستان فجر

اگر اطلاعات کافی نسبت به محیط زیست داشته باشیم، کمتر شاهد از بین رفتن تالاب‌ها، خشک ‌شدن رودخانه‌ها و آب‌های زیرزمینی، فرونشست زمین، آلوده ‌شدن آب دریا، اقیانوس و از بین رفتن جنگل‌ها خواهیم بود.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس به عنوان حامی محیط زیست و مدافع آن،هر ساله مقدار قابل توجهی پساب های صنعتی و بهداشتی را طی فرآیند های پیچیده تبدیل به آب آبیاری فضای سبز می کند. این شرکت با آغاز هفته محیط زیست برنامه های متنوعی برای افزایش آگاهی در زمینه حفظ محیط زیست در نظر گرفته و اجرا می کند.

کاشت نهال های شاتوت، سپستان و برهان گلی توسط کارکنان و مدیران در نارنجستان این شرکت یکی از مهمترین برنامه های هفته محیط زیست است. این نهال ها علاوه بر زیبایی خاص، مثمر هم هستند. در شرکت فجر انرژی خلیج فارس بیش از 41 هزار متر مربع فضای سبز وجود دارد که هر ساله این فضا در حال افزایش است. در این فضای سبز بیش از 32 گونه درخت و درختچه، 20 گونه گیاه فصلی و 10 گونه گیاه آپارتمانی وجود دارد که بر اساس سازگاری با آب و هوای گرم و مرطوب وزمین شوره‌زار منطقه و متناسب با معماری محیطی و طراحی فضا انتخاب شده‌اند.

اهدای گیاه فیکوس به پرسنل علاقه مند شرکت فجر و برگزاری مسابقه ها با موضوع شناخت محیط زیست و عوامل مخرب از دیگر برنامه های هفته محیط زیست بوده که در این شرکت اجرا شده است. رویکرد مدیریت شرکت فجر انرژی خلیج فارس حفظ و توسعه محیط زیست و درختان مثمر بوده که در این راستا هر ساله بیش از 14 تن خرما از درختان نخل موجود در این شرکت برداشت و میان کارکنان این شرکت توزیع می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.