×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در بازدید از شهرک صنعتی شماره 1 شوشتر عنوان شد: جذب سرمایه گذار همکاری دستگاه های اجرایی را می طلبد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، مدیر عامل شرکت شهرک های استان در بازدید از شهرک صنعتی شماره 1 شوشتر با بیان مطلب فوق به شرایط بسیار مساعد این شهرک اشاره کرد و گفت: با وجود زیرساخت های مناسبی که در شهرک ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد، زمینه ی فعالیت های تولیدی بخوبی فراهم شده و می توان امیدوار بود با همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی سرمایه گذاران جذب و ترغیب به سرمایه گذاری در فرآیند تولید شوند.

مهندس مهدی پور در ادامه به نقش سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: برای غلبه بر بیکاری و مهار تورم تنها راه سوق دادن سرمایه ها به سمت تولید است به همین دلیل لازم است شرایط سرمایه گذاری تسهیل و تسریع شود تا سرمایه گذاران با میل و رغبت در این امر مهم و حیاتی وارد و مشارکت کنند.

وی در ادامه به کارگاه های تولیدی شهرک شماره یک شوشتر اشاره کرد و گفت: این شهرک از شهرک های فعال در استان است که 40 واحد صنعتی فعال در آن مشغول به کار هستند و محصولات متنوعی را به بازار ارضه می کنند.

بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت شهرک های خوزستان به پروژه های در دست اجرای شهرک صنعتی شماره 1 شوشتر اشاره کرد و گفت: هم اکنون تکمیل تصفیه خانه فاضلاب، پیاده روسازی، روکش آسفالت شهرک و اصلاح آیلندها با بیش از 120 میلیارد ریال در حال اجراست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.