×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دوران رقابت تمام شده و رفاقت ها آغاز شده است/وحدت نمایندگان استان رمز رفع مشکلات

سیدمحسن موسوی زاده با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: با وجود پیش بینی ها و گفته ها در خصوص تحریم انتخابات توسط مردم، پس از چند بار سخنرانی حضرت آقا و تاکید ایشان برای حضور در انتخابات، مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب بوده است.

وی افزود: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مطمئن شدیم که شاهد حضور پرشورتر مردم در انتخابات خواهیم بود و با وجود همه مسائل، مشکلات و بعضا گله مندی های مردم از نمایندگان، مردم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و مشارکت بالایی در انتخابات رقم زدند که جای تشکر دارد.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس دوازدهم گفت: مشارکت بالا و رای با تدبیر مردم در انتخابات مسئولیت ما را سنگین تر و مضاعف تر کرده است.

موسوی زاده بیان کرد: در طول این چهار سال از نظریات کارشناسی کاندیداها، استفاده خواهیم کرد و همه را به وحدت و انسجام دعوت می کنم. مردم هم را به مطالبه گری دعوت می کنم و امیدواریم پس از این نمایندگان خود را رها نکنند و نشست های مطالبه گری با نمایندگان داشته باشند تا با کمک هم مشکلات را شناسایی و پیگیر حل این مشکلات باشیم.

وی عنوان کرد: از کلیه کاندیداهایی که در صحنه بودند و با حضور خود بر شور انتخابات افزودند و مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کردند، تشکر می کنم.

موسوی زاده بیان کرد: دوران رقابت تمام شده است و باید رفاقت ها آغاز شود. ما منتخبان مردم باید وحدت کلمه را داشته باشیم و با هماهنگی دیگر نمایندگان مردم خوزستان، یک صدا پیگیر حل مشکلات حوزه انتخابیه خود و سایر استان باشیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.