×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

دیدارخوزستان ، به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان ، حمید رضا فلاح با تاکید بر اینکه این معادن به افراد واجد شرایط واگذار خواهد شد بیان کرد: با آغاز فعالیت این تعداد معدن در استان برای 650 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیر کل صمت خوزستان با اشاره به محصولات معدنی که از این معادن قابل برداشت است اظهار کرد: مواد معدنی همچون مصالح ساختمانی، شن و ماسه و سنگ‌های تزئینی از این معادن قابل احصاء است.

وی افزود: 2 مکانیزم شورای معادن در استان و شورای عالی معادن در وزارت صمت برای فعال سازی معادن غیر فعال به طور جدی ورود کرده‌اند.

مدیر کل صمت خوزستان ادامه داد: همچنین با همکاری سازمان زمین شناسی پهنه‌های جدید معدنی در استان تعیین شده که تا یک ماه دیگر برای جذب سرمایه گذار در این بخش فراخوان آن اعلام می‌شود و این معادن در سراسر استان قرار دارند.

پیگیری مشکلات سایر واحدهای معدنی در خوزستان

مدیر کل صمت خوزستان اظهار کرد: برای احیای معادن راکد ستادی توسط ایمیدرو تشکیل شده و امید است در کنار این اقدام مشکلات واحدهای معدنی فعال نیز برطرف شود.

فلاح با بیان اینکه پیگیر مشکلات معادن فعال در استان هستیم اظهار کرد: مشکلاتی همچون طرح توسعه و وضعیت زیرساختی و جاده‌های دسترسی به معادن به طور جدی پیگیری می‌شود و از بودجه 1402 برای این موضوع استفاده خواهیم کرد.

190 واحد معدنی فعال در استان وجود دارد که 2 هزار و 200 نفر در این معادن مشغول به کار هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.