×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملکرد اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز مرکز استان در تیرماه ۱۴۰۲

دیدارخوزستان ، به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز مرکز استان: اتاق اصناف کشاورزی تأکید کرد که به عنوان حامی رسمی و مدافع بخش کشاورزی عمل خواهد کرد و در جلسات دولتی منافع بخش کشاورزی را به کامل رعایت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این اتاق در تیرماه بیش از ۵۰ پروانه کسب و کار کشاورزی تمدید و صادر کرد.

همچنین در جلسه که با حضور رئیس اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان مرکز استان و ریاست محترم صدا و سیما برگزار شد، مسایلی مانند اقناع‌سازی کشاورزان مسیر کرخه، الگوی کشت و استفاده بهینه از آب مورد بحث قرار گرفت.

اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز مرکز استان و هیات مدیره ایثارگران جفیر در جلسه‌ای برگزار شدند. هدف این جلسه تقویت همکاری و هماهنگی بین دو سازمان برای حفظ منافع بخش کشاورزی بود.

هدف این تلاش‌ها بهبود بهره‌وری در بخش کشاورزی و حفظ منافع ایثارگران است. توجه و تعاون پیوسته بین این دو سازمان می‌تواند به بهبود شرایط بخش کشاورزی و اجرای عادلانه‌تر قوانین و مقررات مربوطه کمک کند.

همچنین در جلسه دیگری بین رییس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان و مدیرکل بیمه تامین اجتماعی خوزستان، موضوع بیمه منقضی شده دامداران مورد بحث قرار گرفت و توصیه شد کشاورزان با استفاده از کد رهگیری و نامه از اتاق اصناف، بیمه خود را صادر کنند تا جریمه‌ای شامل آنها نشود.

رییس سازمان آب و برق خوزستان، در جلسه هم‌اندیشی اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز، تأکید کرد: ما مسئولیت حفظ منابع آبی استان و جلوگیری از هدر رفتن آن‌ها را بر عهده داریم. به منظور حمایت از کشاورزان و پیشگیری از هدر رفتن آب، اقدامات لازم در اولین فرصت به عمل خواهند آمد. همچنین، کانال درجه۲ شبکه تکمیل خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.