×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
عمل به مسئولیت اجتماعی در منطقه خوزستان؛ رد پای صنعت انتقال نفت در پیاده روی میلیونی مسلمانان جهان

به گزارش شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران، منطقه خوزستان، طبق آمار ستاد اربعین کشور امسال دربازه زمانی یکم تا 22 ماه صفر از میان 7 گذرگاه های کشور ایران با عراق، بیشترین تردد زائرین راهی کربلا معلی در 2 پایانه مرزی چذابه و شلمچه ثبت شد که در مجموع بیش از 2 میلیون و 400 هزار زائر از این دو پایانه راهی مراسم معنوی پیاده روی اربعین شدند.

به گفته فرمانده پایگاه بسیج سیدالشهدا منطقه خوزستان مرکز انتقال نفت شهید لرستانی در جاده اهواز- آبادان، یادمان شهید چمران در منطقه دهلاویه و نقاط صفر مرزی شلمچه و چذابه از مکان هایی بودند که مواکب صنعت انتقال نفت در آن برپا شد.

سید علی سالاری نژاد با بیان اینکه قدمت مواکب این منطقه 6 ساله می باشد و هرسال پذیرای زوار ایرانی و خارجی از کشورهای مختلف است گفت: هر ساله مواکب منطقه خوزستان از ابتدا تا پایان ماه صفر به زائرینی که راهی کشور عراق هستند خدمت می کنند.

در گرما تامین آب اهمیت زیادی دارد

وی با اشاره به عملکرد مواکب منطقه خوزستان گفت: امسال در بازه زمانی ذکر شده به همراه توزیع صبحانه ومیان وعده حدود 7هزار پرس غذای گرم و15 هزار بطری آب شرب در بین زائرین توزیع شد.

مشارکت همکاران صنعت انتقال نفت در خدمت رسانی

به گفته فرمانده پایگاه بسیج سیدالشهدا منطقه خوزستان از زمان احداث تا روند خدمت رسانی در مواکب واحد های همچون ترابری سنگین و سبک منطقه و ناحیه فنی آبادان خدمات شایانی را ارائه کردند به طوری که عملیات خاکریزی ، جابه جایی و جانمایی کانتینر ها در موکب مرز شلمچه با مساحت هزارو 700 متر مربع گوشه ای از فعالیت های شبانه روزی این واحد است.

تردد بیش از ۵ میلیون وسایل نقلیه در محورهای خوزستان

از ابتدای ماه صفر تا کنون میزان تردد از جاده‌های استان پنج میلیون و ۲۳۰ هزار و ۳۶ خودور ثبت شده که نسب به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

خودروهای پلاک استان لرستان از یکم تا هفتم ماه صفر با ثبت عدد ۱۸۶ هزار و ۷۵۲ بیشترین تردد را نسبت به سایر استان‌ها در خوزستان داشته‌اند و پس آن خودروهای با پلاک استان تهران با ثبت ۱۴۸ هزار و ۸۹۱ تردد در رتبه دوم قرار دارد و خودروهای با بلاک بوشهر و اصفهان به ترتیب با در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.