×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
محفل سبز نیشکر میزبان قاریان عراقی شد

دیدارخوزستان ، به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید که با هدف معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های تولیدی، گردشگری و همچنین فعالیت‌های فرهنگی صنعت نیشکر انجام شد، نمایندگان اتحادیه مؤسسات قرآنی عراق از نزدیک در جریان فرآیند تولید شکر، محصولات متنوّع نیشکری و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی این شرکت قرار گرفتند.

 

هیئت قرآنی عراق، فضای زیبای گردشگری صنعت نیشکر در کنار فعالیت‌های فرهنگی شرکت توسعه نیشکر را ستودند و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های ایران و عراق برای مراسم‌های قرآنی تاکید کردند.

 

برگزاری محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های اجرا شده با حضور این هیئت در کشت و صنعت‌های نیشکری بود و تعدادی از قاریان عراقی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و آوای روح بخش آیات وحیانی در شکرستان ایران طنین انداز شد.

 

در بخش‌هایی از این برنامه، نمایندگان اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور عراق از مدیران عامل کشت و صنعت‌های دهخدا و دعبل خزاعی و تعدادی دیگری از مدیران نیشکری به دلیل اهتمام به مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی تقدیر کردند.

 

بر اساس این گزارش، حافظان و قاریان کلام وحی در بخش‌های مختلف صنعت نیشکر مشغول فعالیت هستند و در مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم توانسته‌اند با کسب عناوین برتر، افتخارآفرینی کنند.

 

برگزاری و حمايت از اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی يكی از اولويت‌های شرکت توسعه نیشکر است كه در اين راستا برنامه‌های مختلفی در واحدهای نیشکری اجرا می‌شود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.