×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خوزستان عنوان کرد ؛ حمایت از برنامه های عملیاتی خوشه فناری اطلاعات

دیدارخوزستان، به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان،” مهدی چنانی” گفت : برنامه های پیش بینی شده در سند برنامه عمل سال دوم خوشه شامل توانمندسازی اعضای خوشه ، جذب متخصصان ، برگزاری رویداد های استعدادیابی ، توسعه محصول ، مشاوره برای اخذ رتبه بندی و توسعه بازار است که در جلسه شورای راهبری به تصویب رسید.

معاون صنایع کوچک این شرکت با بیان مطلب فوق به تحلیل مناسب و دقیق در ساختار هزینه ای خوشه فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود : برای این منظور برنامه ریزی مدون و پویایی برای سال جاری و سال آتی برای شناسایی و ارزیابی ایده های نو با قابلیت اجرایی و تاثیر گذار ، انجام شده است که می تواند راهبردهای زیربنایی را مشخص نماید که به زودی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه بر ارزیابی و پیدا کردن دقیق نقاط ضعف و قوت این حوزه به منظور دستیابی به ایده های نو تأکید کرد.

چنانی؛ در ادامه به نقش دوره های آموزشی در جهت ارتقاء سطح دانش و مهارت ذی نفعان خوشه اشاره کرد و گفت: آموزش یکی از مهمترین اصول برای رشد و پیشرفت ذی نفعان و ارتقاء سطح علمی و حرفه ای آنها می باشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خوزستان در ادامه به ضرورت همکاری با مراکز علمی، آموزشی و فنی حرفه ایی اشاره کرد و گفت: در برنامه ریزهای انجام گرفته همکاری و ارتباط گسترده با دانشگاه ها، مراکز علمی و آموزشی در اولویت قرار گرفت و به زودی دوره های آموزشی تحت عنوان دوره های آموزشی مدیریتی ، مهارتی ، کارآفرینی ، کارشناسی و دور های ویژه ی ذی نفعان خوشه ها و توانمند سازی مشاورین برگزار خواهند شد.

وی در ادامه به کمبودها و نقصان ها و رفع آنان اشاره کرد و گفت: در سطح استان کمبود آزمایشگاه نرم افزاری کاملاً مشهود است که با برنامه ریزهای انجام شده در شرکت شهرک های صنعتی درصدد مرتفع نمودن آن طی سال جاری و سال آتی خواهیم بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های خوزستان در خاتمه اظهار داشت: خوشه های مرتبط با حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، خرما، پوشاک، آبزی پروری و ادوات کشاورزی به عنوان پوشه های خاتمه یافته تلقی می شوند و خوشه فناوری اطلاعات از سال گذشته تاکنون در حال پیاده سازی هستند که نتایج مثبتی در بر خواهند داشت.

 

خبرنگار: شهرام هزاریان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.