×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
همه‌باهم کار نیمه‌تمام را تمام کنیم؛ می‌دانیم و می‌آییم و می‌سازیم، ایرانی آباد را برای فردایی بهتر

تیرماه ۱۴۰۳، داغ‌ترین جمعه تابستان ایران است. خورشید پُرنورتر از همیشه، آسمان ایران را برای خلق حماسه‌ی ملی روشن می‌کند. نسیم اتحاد فارغ از نژاد، قومیت وزیدن می‌گیرد. زن و مرد، پیر و جوان، معلم و محصل، مهندس و پزشک، کارگر و کارمند، با هدف اقتدار و ایستادگی و رقم زدن فردایی بهتر، پای صندوق سرنوشت حاضر می‌شوند و در برابر هزارن چشم رای خود را به نیابت از شهدای انقلاب، شهدای جنگ، شهدای مدافع حرم شهدای مدافع امنیت رای می‌دهند. همه‌ی ایران می‌شود یک تَن و یک تَن می‌شود همه‌ی ایران.

گرمای این جمعه فقط به واسطه‌ی گرمای هوا نیست، بلکه عطش حضور مردمان سرزمین عشق و ایثار است که گرمابخش شعب اخذ رای می‌شود. هيچ‌کس نباید بی‌تفاوت‌ باشد. ناامیدی گناه است. چهل و پنج سال پیش انتخاب کردیم. روزی که پایه‌های سُستِ رژیم ستم‌شاهی را به رهبری امام خمینی(ره) درهم کوبیدم و جمهوری اسلامی را انتخاب کردیم. روزی که ابهت شرق و غرب را به زیر کشیدیم و بانگ برآوردیم: ایران اسلامی است و اسلامی می‌ماند.

انقلاب پیروز شد، جنگ تحمیلی با نثار خون شهدا و حفظ تمامیت ارضی به پایان رسید. تحریم‌ها یکی پس از دیگری با درایت جوانان بی‌اثر شد. امروز ما هستیم و فردایی سرنوشت‌ساز و حرکت در امتداد مسیر کسانی که از جان گذاشتند و ایران قوی را به دستمان سپرندند. جمعه پانزدهم تیر ما ۱۴۰۳، تنها یک روز از تقویم نیست. برگ زرینی‌ست که با انتخاب درست و از روی آگاهی، فردای بهتر را تضمین می‌کند. یادمان باشد، تک‌تکمان مسئولیم. در انتخابات حضور آگاهانه داشته باشیم و به همگان ثابت کنیم؛ می‌دانیم و می‌مانیم و می‌سازیم، ایرانی آباد را برای فردایی بهتر.

#قرار_انتخاب
#جمعه_می‌آییم
#کابینه_۹۰میلیونی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.