×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پتروشیمی فن‌آوران و رازی در مسیر توسعه همکاری‌های مشترک

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران و رازی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که در ماهشهر برگزار شد، بر تامین پایدار خوراک CO2 و افزایش خوراک ارسالی هیدروژن از پتروشیمی فن‌آوران به پتروشیمی رازی و تاکید بر تامین خوراک طرح‌های توسعه متمرکز بود و فرصتی ارزشمند برای بررسی راهکارهای توسعه روابط دوجانبه و تقویت همکاری‌های مشترک فراهم آورد.

از دیگر محورهای مهم این مذاکرات، بهره‌گیری از دفاتر بین‌المللی شرکت‌ها برای توسعه بازارهای مشترک بود که می‌تواند به افزایش صادرات و توسعه تجارت بین‌المللی شرکت‌های پتروشیمی کمک شایانی کند.

در پایان این دیدار، دو شرکت از عزم جدی برای گسترش همکاری‌ها خبر دادند و انتظار می‌رود افزایش تولید، بهبود بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها، توسعه بازارهای جدید و تقویت روابط اقتصادی از جمله نتایج این دیدار باشد.

گفتنی‌ست، شرکت پتروشیمی رازی دارای مالکیت مشترک ایران و ترکیه است و شرکت پتروشیمی فن‌آوران از شرکت‌های تابعه هلدینگ تاپیکو یکی از قوی‌ترین پرتفوی های صنعت پتروشیمی را در اختیار دارد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.