×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک مدیر کل صمت خوزستان به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک

دیدارخوزستان ،به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان ، حمید رضا فلاح افزود: در کنار کارخانه ها و صنایع تولیدی بزرگ، بنگاه ها و کارگاه های اقتصادی کوچک به رونق اقتصادی و ایجاد شغل برای جوانان کمک بسیار بزرگی می کنند.

وی گفت: بانک ها و دولت ها باید بخش مهمی از هزینه ها را برای حمایت و گسترش این بخش مهم اختصاص دهند و موانع سر راه باز شدن و راه اندازی صنایع کوچ را بردارند.

فلاح تاکید کرد: فعالیت صنایع کوچک باعث می شود تا برای جوانان فرصت شغلی ایجاد شود و از آسیب های اجتماعی دور باشند.

وی گفت: صنایع در مقیاس کوچک چرخ های واقعی اقتصادی هستند و این اداره کل تمام تلاش خود را برای حمایت از صنایع کوچک به منظور جلوگیری از تعطیلی این واحدها انجام می دهد.

فلاح بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در سال های اخیر بر تقویت و توسعه و حمایت از صنایع به ویژه صنایع پایین دستی تاکید دارند و این اداره کل نیز با برگزاری جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش دارد تا بهترین حمایت را از فعالان حوزه صنعت و تولید داشته باشد.

مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت صنایع کوچک فرمودند: من بارها در سخنرانی‌ ها تکرار کرده‌ ام، مسئولین عزیز کشور در زمینه‌ مسائل اقتصادی بپردازند به واحدهای تولیدی کوچک و متوسّط. ما چند صد هزار از این واحدها در کشور داریم. اینها را احیا بکنند، اشتغال به وجود می‌آید، ابتکار به وجود می‌آید.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان ضمن خداقوت به فعالان حوزه تولید و صنعت استان آمادگی این دستگاه را برای حمایت همه جانبه این صاحبان صنایع کوچک اعلام نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.