×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پیام دعوت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای حضور پرشور در چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم همه بیاییم تا ایرانمان سربلند و قوی بماند” انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)
10
/ 100
موقعیت حساس و سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرین و تاریخ سازی است که باید همه برای ماندگارکردن آن به صحنه و عرصه انتخاب بیایم.
عرصه انتخابات،فصل تازه ای در عزت مندی و سرافرازی ملت شهید پرور و انقلابی ایران است تا با ناکام گذاشتن توطئه بدخواهان این نظام مقدس،پاسداران صالحی برای ارزش های انسان ساز امام راحل،شهدای هشت سال دفاع مقدس و همراهان و سربازان شایسته ای برای مقام معظم رهبری در میدان اداره کشور باشیم.
با حضور مردم اسطوره ساز سرزمین مان در پای صندوق های رای،روح شهدایی که با خونشان درخت تناور اسلام و انقلاب را ایستاده نگه داشتند بویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را شاد و خرسند خواهیم کرد.
هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود،رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با اهمیت است.

این حق آحاد ملت است که بتوانند انتخاب کنند و در تعیین مدیر کشور دارای نقش باشند.با استعانت به آیه شریفه: ((ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها)) باید که آگاهانه و با تدبیر و بصیرت امانت شهید جمهور عزیزمان و یاران خدمتگذارش که در راه خدمت به مردم راه شهادت را برگزیدند و ماندگارشدند،را به فردی مدیر و مدبر بسپاریم تا کشتی انقلاب در این دریای متلاطم زمان به سلامت به ساحل آرامش،موفقیت و پیشرفت برسد.
با انتخاب رئیس جمهور در تراز جمهوری اسلامی با شاخصه‌های مهمی همچون روحیه مدیریت جهادی،تعهد انقلابی و کارآمدی و پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به تثبیت عمق راهبردی خویش در منطقه و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و شکوفایی همه جانبه آن کمک شایانی خواهیم کرد.

به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی که بیان داشتند؛مسأله اول در انتخابات که یک آزمون عمومی ملت ایران است،حضور مردم است که باید نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد،باید با وحدت و یکپارچگی ازین آزمون الهی سربلند بیرون بیاییم.

انتخاب مدیری جهادی و اصلح که در درجه اول به مبانی انقلاب اعتقاد واقعی وقلبی داشته باشد،زمینه ساز افزایش قدرت ملّی و پشتوانه ای برای امنیت ملی است.

درهشتم تیرماه، ملت ایران با عمل به تکلیف الهی و شرعی خود به جهانیان خواهد فهماند که ملت امام حسین(ع) اجازه نخواهد داد که سرنوشتش را دیگران بنویسند.

اکنون برای حل مشکلات و ایجادتحول درکشور با مشارکت قوی برای استمرار عزت و امنیت،از طرف همه کارگران و کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان،همه را دعوت می کنیم که با حضور حداکثری و رعایت اخلاق در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب کاندید در تراز انقلاب اسلامی در حفظ و ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم که بلوغ مردم سالاری دینی در بصیرت تبلور می‌یابد و بصیرت مانع از انتخاب با معیار غلط یا بر اساس شعارهای واهی خواهد شد.

علی محمدی
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.