×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 6 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی ملت شریف ایران را برای مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت در انتخابات اثبات حقانیت نظام است

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور در حالی روز جمعه به استقبال مرحله دوم می‌رود که شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای در مرحله نخست آن بودیم و بی‌شک این دور از انتخابات با حضوری چشمگیرتر از پیش اتفاق‌های شگرفی را رقم خواهد زد.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانات روز چهارشنبه خود فرمودند این انتخابات مهم است.
ملت ایران در شرایطی روز جمعه به رئیس جمهوری آینده خود رای می‌دهند که برای مایوس کردن هر چه بیشتر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی لازم است بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب به فرد اصلحی رای دهیم که دنباله‌رو مسیری باشد که آیت‌الله شهید رئیسی بنیان گذاشت.

رهبر انقلاب در بیانات روز چهارشنبه خود تصریح کردند: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است. کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند. اینکه تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.

با اتکا به بیانات معظم له، به عنوان مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز، از ارکان مهم صنعت کشور با داشتن پرسنلی سخت‌کوش و توانمند در تحقق اهداف این شرکت، نه تنها از زحمتکشان عرصه صنعت در خوزستان عزیز و سربلند که از تمامی ملت ایران بویژه نیروهای کارگری در اقصی نقاط کشور برای حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خواهان شرکت در انتخابات هستم. باشد که با انتخاباتی باشکوه و انتخابی درست، ایران عزیز این سرزمین پهناور مسیر تعالی خود را بیش از گذشته با رفع تمامی موانع اعم از تولید و اشتغال و دیگر مسائل مرتبط با صنعت کشور بپیماید.

با قدردانی از تلاش سخت‌کوشان عرصه صنعت در شرکت لوله‌سازی اهواز بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر از حضور تمامی پرسنل در مرحله نخست از تک تک این عزیزان دعوت می نمایم تا برای تکمیل گام‌های برداشته شده این بار با اتکای به نظام و رهبری، در هدایت کشور به سمت روشنایی و پیشرفت دست به دست هم دهیم و بار دیگر خلق حماسه کنیم.
محمدرضا دانیاری
مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.