×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام یک رزمنده جانباز به استاندار خوزستان 

دیدارخوزستان، بسیار خرسندیم که زمام اداره کارهای اجرائی استان خوزستان در دستان رادمردی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از خانواده معزز شاهد افتاده است، خدمتگزاری به مردم، در عین حال که توفیقی الهی و عطیه ای آسمانی است، وظایف و مسئولیت های سنگینی را در پی دارد.

جناب آقای محراب، حتما استحضار دارید که هر انسانی همان گونه که در مقابل خداوند مسئول است و باید حساب و کتاب پس بدهد، در مقابل مردم و همنوعانش نیز وظایفی دارد و در محدوده اختیارات و توانمندی هایش باید پاسخگوی مردم نیز باشد.

تردیدی نیست که خوزستان عزیز شرایط اجتماعی و سیاسی و فرهنگی پیچیده ای را تجربه می کند.

استان خوزستان با قرار گرفتن در کانون اصلی هشت سال جنگ تحمیلی با عقب ماندگی های اقتصادی- اجتماعی فراوانی مواجه شده است که متاسفانه اختصاص بودجه های بازسازی و تلاشهای انجام شده برای رفع عقب ماندگی ها و رساندن استان به سطح و جایگاه واقعی خود، چندان موثر نبوده است.

تامین امنیت و عدالت در استان یکی از مطالبات اساسی همه مردم، و از وظایف دولت ها می باشد.

در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه تعالیم دین مبین اسلام استوار است، موضوع امنیت و عدالت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نیست و در مقابل، وجود بی عدالتی، تبعیض و نا امنی در جامعه موجب گسترش نارضایتی از حکومت و حاکمان شده و زمینه ساز سوء استفاده دشمنان خواهد گردید.

به همین جهت باید بدون مسامحه و مصلحت اندیشی نسبت به احقاق حقوق مردم بدون هیچ گونه تبعیضی تلاش نمایید.

و اما کلام آخر اینکه، سخت باور داریم که دشمن در پشت دروازه های فرهنگ و سیاست و اجتماع ما خیمه زده و هر از گاهی شبیخونی می زند.

سخت ایمان داریم که حلقه ای لازم داریم تا سپر محافظ انقلاب اسلامی در برابر بداندیشان و بد خواهان درون و برون جامعه اسلامی باشد.

جمعی و جمعیتی را می خواهیم که در عین باور به نظام اسلامی و ارزش های نورانی آن، وفادار انقلاب و امام و ولایت و رهبری و آماده جان فشانی در راه ارزشهای آنان باشد.

و اما جان کلام، آنجا که حضرت امام رحمت الله علیه، در شاه بیت غزل عرفانی که با عنوان وصیت نامه سرودند، هشدار می دهند که:《 نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیافتد》.

علی خواجوی/ رزمنده وجانباز ۸ سال دفاع مقدس

مدیر و سخنگوی مجمع یاوران امام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.