×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چالش اشتغال استان توسط صنایع کوچک مرتفع می‌شود

دیدارخوزستان ، به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با مدیر عامل این شرکت و هیات همراه در دیدار از شهرک صنعتی شماره 2 اهواز با بیان مطلب فوق ضمن تبریک 21 مرداد روز صنایع کوچک به نقش و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد جامعه اشاره کرد وگفت: صنایع کوچک به عنوان موتور پیشران کشور در حوزه‌ی اشتغال و تولید نقش آفرینی می‌کنند و در حال حاضر بیش از 40 درصد اشتغال را این صنایع به عهده دارند.

دکتر راضی جلالی با بیان اینکه به مناسبت روز صنایع کوچک با حضور در این شهرک ضمن باز دید از روند پروژه ها در نظر است از تلاش های صنعتگران و تولیدکنندگان تقدیر و تشکر شود افزود: باتلاش‌هایی که توسط تولید کنندگان و صنعتگران در امر تولید صورت می‌پذیرد می‌توان اذعان کرد که عملا زنجیره ارزش در حوزه صنایع کوچک است.

وی ظرفیت های تولیدی استان و کشور را فراتر از میزان تولیدات فعلی عنوان کرد و گفت: صنایع بزرگ می توانند در بهترین شکل ممکن از صنایع کوچک حمایت نمایند تا آنان بتواند به استمرار تولید ادامه دهند.

وی افزود: صنایع بزرگ چه در بحث تامین مواد اولیه و چه در خرید محصولات از این واحدهای تولیدی صنعتی می تواند حمایت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه مجموعه استانداری با تمام ظرفیت در خدمت عزیزان تولید کننده هستند اظهار داشت: در بخش‌های مختلف تلاشمان بر حمایت همه جانبه از صنایع کوچک و واحدهای تولیدی است.

وی در ادامه به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی در بخش بازار و بازاریابی اشاره کرد وگفت: باید کمک شود تا تولیدکنندگان با ارتقاء کیفیت و تغییر رویکرد به بازارهای فرا استانی و منطقه ایی راه پیدا کنند زیرا شرایط و زمینه ی حضور آنان در عرصه روابط بین الملل وجود دارد و می‌توان از ظرفیت بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس بهره مند شد.

وی در ادامه گفت: همه‌ی مسئولان امیداورند که توجه به بازارهای فرا استانی و بین اللملی و ورود به این قبیل بازراها هر چه زودتر رقم بخورد.

دکتر راضی جلالی در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران شرکت شهرک‌های صنعتی برای نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی به پیگیری های خستگی ناپذیر برای تامین اراضی و ایجاد یا توسعه شهرک های جدید اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش تامین اراضی صنعتی مهندس مهدی پور؛ پیگیری های مستمر و تلاش‌های بسیار خوبی را انجام می‌دهند تا بتوانند نیازهای سرمایه گذاران در بحث تامین فضای کارگاهی را تامین کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان حین بازدید از پروژه‌ی جاده ورودی شهرک صنعتی شماره 2 ، در خصوص پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در شهرک‌های استان اشاره کرد و گفت: در راستای اهداف سازمانی نظارت دقیق بر اجرای پروژه‌های عمرانی همواره با جدیت ادامه دارد ضمن آنکه تسریع در آنان نیز مد نظر است.

مهندس مهدی پور در ادامه با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت های لازم از صنایع کوچک استفاده خواهد شد گفت: حقیقت امر اینکه برای افزایش تولید و رفع بیکاری و محرومیت زدایی تمام دستگاه های اجرایی و اداری لازم است از صنایع کوچک حمایت نمایند.

این گزارش می افزاید پس از بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر عامل شرکت شهرکها و هیات همراه با حضور در واحدهای تولیدی گروه صنعتی پارسمن، شرکت نان آوران صنعت شهریار اکسین و واحدتولیدی عسل پادنا با تقدیم لوح تقدیر از زحمات آنان تشکر نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.