×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
کلاهبرداری با فروش اقساطي خودرو

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار ” سيد محمد صالحی ” درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي وصول چند فقره پرونده کلاهبرداري به شيوه خريد و فروش خودرو، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده ها شکات پس از مشاهده آگهي فروش خودرو به صورت اقساطي به متهم مراجعه و پس از توافق اوليه اقدام به پرداخت مبلغ تقريبي 50 درصد ثمن معامله نموده و در زمان مشخص شده جهت تحويل خودرو مراجعه که با وعده هاي واهي مواجه می شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان  تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات خاص پلیسی و بررسی دقیق پرونده، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس و در مواجهه با مستندات و ادله موجود به بزه انتسابي، 7 فقره کلاهبرداري به مبلغ 15 میلیارد و 720 میلیون ریال به شيوه و شگرد خريد و فروش اقساطي خودرو از طريق درج آگهي در سايت ديوار معترف شد.

سردار صالحی در پايان خاطر نشان کرد: شهروندان آموزش های پلیسی را جدی گرفته تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه ثبت نام،خرید و فروش خودرو را در نمایندگی های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.