×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخواست کارگران آبیار شرکت کشت و صنعت کارون از مسئولین و نماینده مردم شوشتر و گتوند

به گزارش دیدار خوزستان؛ صبح روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، جمعی از کارگران آبیار شرکت کشت و صنعت کارون جهت پیگیری مطالبات صنفی و شغلی خود درب شرکت کشت و صنعت کارون تجمع مسالمت آمیز کرده اند.

برخی از کارگران آبیار شرکت کارون در گفتگو با دیدار خوزستان اظهار داشتند؛ خواسته ما کارگران آبیار تغییر وضعیت شغلی از پیمانکاری به شرکتی بصورت تامین نیرو است.

این قشر کارگر در ادامه بیان داشتند: چندین سال است که بصورت پیمانکاری مشغول بکار هستیم؛ و پیمانکاران حقوق واقعی و حق بیمه مستمر را به ما کارگران پرداخت نمیکنند لذا هیچ گونه امنیت شغلی نداریم.

کارگران آبیار کشت و صنعت کارون بیان داشتند: علی رغم نامه نگاری به برخی ادارات و نهادها در خصوص مشکلات صنفی اما تا بحال هیچ مشکلی از مشکلات ما حل نشده و هیچ مسئولی نیز در جمع ما حاضر نشده است.

این کارگران در پایان اظهار داشتند: چندین مورد تجمع مسالمت آمیز برای پیگیری مطالبات صنفی و شغلی خود داشته ایم، اما تاکنون نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نه تنها در جمع ما شرکت نکرده بلکه هیچ گونه پیگیری اداری با مسئولین شهرستانی و کشوری برای ما نداشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.