×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل صمت خوزستان : شرکت شیمیایی و صنایع پتروشیمی در امیدیه احداث می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان خوزستان شرکت شیمیایی و صنایع پتروشیمی آوات اورامان امیدیه احداث می‌شود.

مدیرکل صمت خوزستان در این رابطه گفت:در راستای سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان خوزستان و تفاهم نامه فی مابین اداره کل صمت خوزستان ، استانداری خوزستان و شرکت هلدینگ خلیج فارس جواز تاسیس شرکت شیمیایی آوات اورامان سهامی خاص صادر گردید.

حمیدرضا فلاح افزود:حجم سرمایه‌گذاری ذکر شده برای راه اندازی این شرکت مهم یک و نیم میلیارد دلار بوده و در راستای زنجیره پایین دستی صنایع پتروشیمی ۴۰۰۰ شغل را در شهرستان امیدیه ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در یک شهرک شیمیایی راه اندازی خواهد شد که پس از ایجاد این شرکت میزان اشتغال بوجود آمده به حدود ۱۵هزارشغل به صورت مستقیم برسد.

مدیرکل صمت خوزستان در مورد زمان کلنگ زنی این شرکت اذعان داشت : کلنگ احداث این پروژه بزرگ به زودی با حضور دکتر مخبر معاون اول ریاست جمهوری و دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و دکتر محراب استاندار خوزستان و مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان خوزستان به زمین زده خواهد شد که این پروژه میتواند تحول و الگوی خوبی در زمینه راه اندازی خوشه های پائین دستی صنعت پتروشیمی و ایجاد اشتغال بومی در منطقه و شهرستان ایجادنماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.