×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مشارکت حداکثری رسانه ها در «جبهه رسانه انقلاب»

دیدارخوزستان ، به گزارش خبرنگار دیدار نیوز خوزستان؛ سجاد بهمئی ظهر امروز پنجشنبه در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب و اختتامیه جشنواره رسانه ای سرزمین مقدس اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون در شرایط حساسی قرار داریم با ظرفیت رسانه ها می توانیم به هجمه رسانه ای که بر علیه نظام ولایت انجام می شود مقابله کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه جبهه رسانه انقلاب همان ، جهادهای تبیین ، خدمت و امیدآفرینی است افزود: مهم ترین برنامه های بسیج بر پایه این سه محور است که مشارکت حداکثری رسانه ها با اتحاد و همدلی موجب ایستادگی در مقابل هجمه های دشمن می شود.

 

بهمئی بیان کرد: در جبهه رسانه انقلاب همه ی رسانه های استان نشان دادند که با اتحاد و جریان سازی می توانند افکار ناامیدانه ای در فضای استان انتشار داده می شود مقابله کنند.

 

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید با استفاده از جهاد تبیین در جامعه امید آفرینی کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان «حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در این نشست بیان کرد: دشمن از سه جنگ شامل جنگ سخت، نیمه سخت و نرم استفاده می کند، با نگاهی به تاریخ متوجه شکست دشمن هستیم.

 

وی افزود: دشمن با هدایت های مقام معظم رهبری در جنگ نرم و بصیرت مردم تا کنون نتوانسته موفقیتی کسب کند.

 

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه جنگ شناختی دارای چهار محور است؛ بیان کرد: امروزه دشمن به دنبال تغییر باورها، اعتماد ، آگاهی و اراده ی مردم ما نسبت به امامت و ناامیدی در جامعه است.

 

وی ادامه داد: رسانه در این محورهای مذکور نقش کلیدی دارد که دشمن به دنبال تحریف اعتماد و آگاهی مردم ما با دروغ و شایعه است که جهاد تبیین در این زمان نقشه های دشمن ها باطل می کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته پس از ۴۴ سال به جایگاهی برسد که تاثیر گذار ترین مقیاس بین المللی باشد؛ علارغم رسانه های استکبار توانسته ایم چنان موفق عمل کنیم که به گفته ی خبرگزاری استعماری انگلیس در یک لحظه در تمام دنیا ۴ میلیارد نفر سخنرانی سید مقاومت «سید حسن نصرالله» را دنبال کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.