×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 19 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پیام دکتر محمدرضا کریمی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی اروند

پیام دکتر محمدرضا کریمی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی اروند

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران گرامی

در آستانه سالروز ورود مجتمع پتروشیمی اروند به مدار تولید، با افتخار و مسرت، تحقق آرمان‌های بلند ملی و صنعتی کشور در حوزه تولیدات استراتژیک پتروشیمی را نظاره گر هستیم.

از شامگاه ۲۸ مهرماه ۱۳۸۹، هنگامی که دو دستگاه الکترولایزر به‌عنوان نماد اراده جمعی و کوشش‌های بی‌وقفه جوانان میهن‌مان به مدار تولید پیوست، نه‌تنها افق‌های جدیدی در خودکفایی صنعتی گشوده شد، بلکه عزم و اراده ملی در راستای استقلال اقتصادی به اوج خود رسید.

این دستاورد بزرگ نه تنها ما را از وابستگی به واردات سود سوزآور کاستیک و اتیلن دی‌کلراید رهانید، بلکه با دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات PVC و E-PVC، نقش کلیدی در تحکیم اقتصاد ملی ایفا کرد.

به برکت این تلاش‌های مجدانه، ما توانستیم ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، با صادرات مازاد محصولات، در عرصه بین‌المللی درخشش بیشتری یابیم.

با اتکا به شعار “همت مضاعف، تلاش مضاعف” که در آن سال شعار امیدبخش جوانان این مرز و بوم بود، اینک به دنبال تداوم این مسیر افتخارآفرین و «جهش تولید» و توسعه صنعت پر توان میهن اسلامی ایران هستیم تا با عزم راسخ جوانان ایرانی و بهره‌گیری از دانش فنی داخلی، پتروشیمی اروند را به عنوان بزرگ‌ترین زنحیره PVC و کلر جهان در قله‌های پیشرفت و افتخار نظاره‌گر باشیم.

ایمان دارم که با استمرار تلاش‌های جمعی و همگرایی درون‌سازمانی، می‌توانیم به فتح قله‌های بزرگ‌تری نائل آمده و نام ایران را در افق‌های بین‌المللی برجسته‌تر سازیم.

بی‌شک، پتروشیمی اروند در مسیر پیشرفت، نماد افتخار و خودکفایی این سرزمین خواهد بود.

محمدرضا کریمی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
شرکت پتروشیمی اروند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.