×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 25 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری به شرکت پتروشیمی فن‌آوران اهدا شد.

این اجلاس، که هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ مشتری‌مداری و تقدیر از شرکت‌های برتر برگزار می‌شود، بر اساس ارزیابی‌های دقیق از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های مختلف مانند کیفیت، قیمت‌گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم‌های رضایت‌مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان، شرکت‌های برگزیده را انتخاب می‌کند.

شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان یکی از پیشروان صنعت پتروشیمی ایران، همواره توجه ویژه‌ای به تعامل مثبت و موثر با مشتریان خود داشته است و با توجه ویژه به تعامل با مشتریان و تمرکز بر بهبود مستمر محصولات، موفق به کسب این افتخار و دریافت تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.