
شرکت فجر انرژی خلیج فارس در ادامه مسیر تعامل سازنده با جامعه، برای سیزدهمین سال متوالی اقدام به برگزاری نظرسنجی سالانه از عملکرد خود کرد. در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲، رضایت کلی جامعه از فعالیتهای شرکت به رقم ۷۸.۷۱ درصد رسید که با وجود فاصله اندک از هدف تعیینشده (۸۰ درصد)، بیانگر ثبات در کیفیت خدمات و ارتباطات اجتماعی شرکت است.
در این نظرسنجی، بخش محیطزیست با ثبت رضایتمندی ۸۰ درصدی، در صدر شاخصها قرار گرفت و رعایت قوانین زیستمحیطی با کسب ۸۷.۵ درصد بالاترین امتیاز را در میان معیارهای ارزیابی کسب کرد. بخش عمومی با رضایت ۷۵.۹۲۹ درصدی و بخش حاکمیتی با ۶۰.۹۷۴ درصد نیز ارزیابی شدند، در حالی که آگاهی مخاطبان از تصمیمات آتی شرکت، پایینترین شاخص رضایت در هر دو بخش بوده است.
با مشارکت ۳۳.۳ درصدی از مجموع ۱۳۵ فرم ارسالی به ۲۷ سازمان منطقهای، بیش از ۹۰ درصد از پاسخدهندگان شرکت فجر انرژی را خوشنام یا بسیار خوشنام ارزیابی کردند. همچنین ۷۷.۷ درصد از شرکتکنندگان عملکرد شرکت را در حوزه اشتغالزایی «خوب یا بسیار خوب» دانستند، و ۶۴.۴ درصد اقدامات بهداشت، ایمنی و محیطزیست را مثبت ارزیابی کردند.
از جمله اقدامات شاخص شرکت در سال گذشته، میتوان به تزریق برق لحظهای ۵۰۰ مگاواتی به شبکه سراسری اشاره کرد که در فصول گرم سال برق مورد نیاز بیش از ۶۰۰ هزار خانوار را فراهم کرده است. همچنین تصفیه پساب صنعتی و استفاده مجدد از آن در آبیاری فضای سبز، نمادی از رویکرد بلندمدت شرکت در حفظ محیطزیست و توسعه پایدار منطقه بوده است.
https://didarkhouzestan.ir/?p=23157