×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آغاز تعمیرات اساسی واحد اسید پتروشیمی شیمی بافت

رهال واحد اسید سایت 2 پتروشیمی شیمی بافت مطابق با برنامه از پیش تعیین شده آغاز و وارد فاز عملیاتی شد. ‎به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، درحالی که شهرستان بندرماهشهر با دمای نسبی 45 درجه و رطوبت بالای 70 درصدی گرمترین روزهای سال خود را سپری می کند اما این گرمای طاقت فرسا خللی در روند اجرای عملیات تعمیرات اساسی واحد اسید سایت 2 پتروشیمی شیمی بافت بوجود نیاورده و مهندسان و کارگران این شرکت همچنان متعهدانه مشغول کار می باشند.

‎براساس این گزارش، این تعمیرات با هدف دستیابی به ظرفیت تولید و به جهت افزایش ضریب اطمینان پایداری تولید وبرپایه دانش متخصصان شاغل در پتروشیمی شیمی بافت برنامه‌ریزی شده و در مرحله اجرا می باشد.

‎در این عملیات قرار است برج شیشه ای C103 واحد اسید بخش هیدرولیز که یکی از حساس ترین و خاص ترین تجهیزات این واحد محسوب می شود اورهال و نوسازی شده و پکینگ های آن تعویض و خطوط توزیع خوراک اصلاح گردد. مطابق با برنامه ریزی انجام شده در بخش دیگری از این تعمیرات ، ریبویلر این برج که مبدلی از نوع متریال خاص می باشد نیز تعویض میگردد. همچنین به جهت بالا بردن ضریب پیوستگی تولید با اتکا به دانش داخلی شفت و میکسر یکی از راکتورهای واحد اسید پس از نو سازی و اصلاح نصب و این راکتور آماده بهره برداری می شود.

‎گفتنی است، با انجام این تعمیرات، افزایش بهره‌وری مجتمع و در نتیجه افزایش سود حاصل از تولید تحقق خواهد یافت که همچنین به افزایش پیوستگی روند تولید نیز کمک خواهد کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.