×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اردوی جهادی دامپزشکی در شهرستان گتوند برگزار شد

هادی احمد فخرالدین سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار دیدار خوزستان گفت: برگزاری اردو جهادی دامپزشکی و ارائه خدمات بهداشتی رایگان به دامداران جامعه روستایی و عشایری یکی از سیاست های دامپزشکی خوزستان به شمار می‌رود.

وی در ادامه بیان کرد : در همین راستا اردوی جهادی دامپزشکی با همکاری ادارات دامپزشکی و امور عشایر شهرستان گتوند به مدت 2 شبانه روز برگزار گردید و بیش از هشت هزار رأس دام سبک علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله واکسینه شدند.

فخرالدین همچنین بیان کرد: همزمان با انجام واکسیناسیون علیه بیماریهای واگیر دار دامی و خدمات درمانی در این اردوی جهادی، امور عشایر شهرستان نیز نسبت به تامین مستمر و فعال آب آشامیدنی ، آرد ، علوفه و ارایه تسهیلات اشتغال زایی در جمعیت عشایری فعالیت نمود.

احمدفخرالدین اظهار داشت: مجموعه دامپزشکی همواره با انجام واکسیناسیون، مراقبت و پایش های فعال و غیر فعال بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان و بیماری های واگیر دار دامی باعث حفظ و صیانت از بهداشت عمومی و سلامت جامعه می گردد.

وی در پایان افزود: در این خصوص دامداران روستایی و عشایری باید با مجموعه دامپزشکی همکاری داشته باشند تا خدمات پیشگیرانه و درمانی گسترش یافته و با ایجاد جامعه سالم سبب توسعه اقتصادی و بخش دامداری در کشور شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.