×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تلاش‌های سید کریم حسینی، نماینده مجلس جهت حل مشکل انسداد حساب‌های بانکی کشاورزان خوزستانی

به گزارش دیدارخوزستان: فاضل نیسی، رییس اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان مرکز استان_اهواز، در نامه‌ای به نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، اظهار کرد که تاکنون بانک کشاورزی و سایر بانک‌ها به عنوان بانک عامل طرف قرارداد، در اجرای بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری ۱۴۰۲ در خصوص استمهال وام‌های بخش کشاورزی از کلیه کشاورزان پشتیبانی نکرده و امتناع نموده‌اند، به علت عدم اعلام بانک مرکزی به بانک‌ها از اجرایی شدن فرآیند تمدید و استمهال وام. این امر باعث نارضایتی کشاورزان و کاهش نقدینگی کشت‌های تابستانه و پاییزه شده است که باعث خطر برای معیشت کشاورزان و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری به موجود می‌دهد.

فاضل نیسی در ادامه نامه، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به سرعت ابلاغ قانون توسط بانک‌های عامل را خواستاری کرده است تا بتواند بخش کشاورزی را تقویت کند و معیشت زحمتکشان را بهبود بخشد. همچنین، او از دولت انقلابی خواست تا با اجرای الگوی کشت صحیح و پویا به خودکفایی محصولات برسد و تا حد امکان مشکلات کشاورزان را حل کند.

سید کریم حسینی نیز در صحن مجلس اعلام کرد که تذکر اول او در خصوص عدم پرداخت وام‌ها توسط بانک‌ها و عدم اجرای بخشنامه‌های بانک مرکزی است.

نماینده مجلس همچنین به عدم اجرای امهال وام‌های سیل سال ۹۸ و مشکلاتی که برای کشاورزان به وجود آمده است و عدم پرداخت مابقی مبالغ و سایر موارد نامبرده اشاره کرد.

با توجه به این مسائل، اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز و کشاورزان خوزستانی خود را از پیگیری‌های جناب دکتر حسینی جهت رفع مشکلاتی که برای کشاورزان به وجود آمده است قدردانی کرده و از آنان تشکر کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.