×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
توسعه زیرساخت‌های درمانی خوزستان در دستور کار/ امضای تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی در ماهشهر

دیدارخوزستان، صبح امروز دوشنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲، تفاهم‌نامه‌ای جهت احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در ماهشهر بین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حضور دکتر محمدحسین سرمست، رئیس دانشگاه، دکتر سید سعید آزنده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه و دکتر سعید صادقی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر در محل مهمانسرای دانشگاه منعقد شد.

دکتر محمدحسین سرمست در این خصوص گفت: خدا را شاکر هستیم که این پدیده زیبا و میمون در شهرستان ماهشهر با کمک پتروشیمی امیرکبیر در حال انجام است.

وی ادامه داد: امضای تفاهم‌نامه اجرای این پروژه صورت گرفته و این کار بزرگ در راستای ارتقای خدمات سلامت در شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی انجام شده که علاوه بر ماهشهر، شهرهای اطراف مانند رامشیر و هندیجان را نیز تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

سرمست افزود: با توجه به اینکه افراد زیادی در زمینه صنعت مشغول به خدمت در ماهشهر و شهرهای اطراف هستند، افتتاح این پروژه کمک بزرگی به ارائه‌دهندگان خدمت به صنعت کشور در این منطقه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند باعث تکمیل خدمات‌رسانی در حوزه سلامت به مردم شریف ماهشهر، بندر امام خمینی و شهرهای اطراف باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان از مسئولین پتروشیمی که با تصمیم درست و بجا در این زمینه کمک بسیار بزرگی به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز کردند، تشکر و قدردانی کرد.

 

خبرنگار: لیلا قناد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.