×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
خوزستان ۷۳ درصد نیاز برق آبی کشور را تامین می‌کند

دیدارخوزستان ، عباس صدریان فر اظهار کرد: در دوره پیک برق امسال، ۷۴ درصد تامین برق خوزستان را برعهده داشتیم و در این زمینه تمام نیروگاه‌های ما وارد مدار شدند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان افزود: این سازمان ۲ ماموریت مهم تامین آب و برق را بر عهده داشته که مستقیما با رفاه و آسایش مردم در ارتباط است و اگر کاستی ایجاد شود، مردم دچاد مشکل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: رویکرد و فعالیت ما در دولت سیزدهم مبتنی بر مدیریت علمی، جهادی و میدانی است که توسط فرزندان این مرز و بوم در استان خوزستان انجام می‌شود.

وی افزود: یکی دستاورد‌های ما در دولت انقلابی، اجرا و بهره‌برداری ابرپروژه غدیر و افزایش تاب آوردی پایین دست رودخانه کرخه بود و توانستیم نیاز مصارف دام‌های سنگین و نخیلات را افزایش دهیم. همچنین بحث تامین و توزیع بهینه آب و ثبت رکورد تولید محصول گندم بود که در سال ۱۴۰۱ رقم زده شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به استفاده بهینه حداکثری کشاورزان از ذخایر سد‌ها گفت: وقتی شرایط را برای مردم توضیح داده و بزرگان و متنفذین از نزدیک وضعیت کرخه را مشاهده کردند، در اصلاح الگوی کشت همکاری کردند.

وی در ادامه به طرح آبرسانی غدیر اشاره کرد و افزود: اگر این طرح اجرایی عملیاتی نمی‌شد؛ استان با چالش‌های بسیار جدی روبه‌رو بود تاجایی که شاید ۵۰۰ روستا بی‌آب می‌شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به مدیریت سیلاب استان در بهمن ماه سال گذشته گفت: با رهاسازی تدریجی آب از سدها، خوشبختانه با ایمنی کامل از شرایط سیلابی عبور کردیم بدون اینکه آسیبی به مزارع وارد شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.