×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
در کمیته برگزاری روز حمایت از صنایع کوچک عنوان شد: صنایع کوچک؛ ستون فقرات اقتصاد کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مدیر عامل این شرکت در کمیته برگزاری 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک با بیان مطلب فوق گفت:نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در رشد صنعتی کشور دارد.

مهندس مهدی پور ضمن تبریک فرا رسیدن این روز ملی بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار داشت: صنایع کوچک به دلیل اشتغالزایی و درآمدزایی بالا و کمک به توسعه کسب و کار، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور شناخته میشوند که گرامیداشت این چنین روزی، فرصت مغتنمی است برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی واحدهای تولیدی وقدردانی ا ززحمات آنان است.

وی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می شود، خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات وگسترش بازارهای هدف خواهد شد و پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصتی برای تقدیر از تلاشگران عرصه تولید و صنعت است اظهار داشت: سال هاست مقام معظم رهبری بر حمایت و رونق تولید تاکید بسزایی دارند و تولید را ستون فقرات کشور و کارگران را ستون فقرات تولید خوانده اند زیرا با تولید می توان مشکلات را کاهش داد.

وی در ادامه گفت: این صنایع کوچک است که باتوجه به ظرفیتی که دارد می تواند تاثیر قابلی توجهی بر روی کاهش نرخ بیکاری و رشد اشتغال بگذارد و موجبات رفع بیکاری و محرومیت نماید.

مهندس مهدی پور با اشاره به اینکه دولت محترم سیزدهم با تمام توان پای کار است تا مشکلات تولیدکنندگان مرتفع و واحدهای راکد به عرصه تولید بازگردانده شوند خاطر نشان کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و افزایش تولید همه ی دستگاه هایی که می تواند سهمی داشته باشند باید کمک کنند تا بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی این امر مهم فراهم شود.

وی در ادامه به موقعیت سوق الجیشی استان خوزستان و ظرفیت های خارق العاده ی آن اشاره کرد و گفت: استان خوزستان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای رشد شاخص های تولیدی در زمینه های محتلف صنعتی است و با داشتن منابع فراوان و مرزهای بین المللی می تواند فضای مناسب برای راه اندازی کسب و کار و فعالیت صنایع کوچک باشد.

وی در خاتمه گفت: برای گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک برنامه های مختلفی اعم از بازدیدهای مقام های کشوری و استانی و همچنین بهره برداری از پروژه عمرانی در نظر گرفته شده است که به سمع و نظر مردم فهیم خواهند رسید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.