×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شرکت بیش از ۱۱ هزار آموزگار خوزستانی در طرح خیرین آموزشی/ارائه آموزش رایگان به ۱۲۳ هزار دانش آموز خوزستانی در طرح خیرین آموزشی

دیدارخوزستان ، به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ فرانک موسوی در گفتگو با روابط عمومی و ضمن تایید این خبر؛ اظهار کرد: در طول سال تحصیلی گذشته، ۱۲۳ هزار و ۸۵۲ دانش‌آموز از آموزش‌های رایگان استفاده کردند. همچنین طرح خیرین آموزشی یکی از طرح‌هایی است که در آن خدمات آموزشی رایگان به دانش‌آموزان مدارس کم برخوردار و محروم ارائه می‌شود و اجرای این طرح به توسعه عدالت آموزشی و بهتر شدن وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان کمک می‌کند.

وی افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، در دوره ابتدایی ۱۱ هزار و ۲۴۵ معلم با حضور در یک هزار و ۹۳۴ مدرسه به صورت رایگان تدریس کردند و مجموع ساعات تدریس رایگان معلمان، ۴۰۰ هزار و ۱۰۹ ساعت بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح خیرین آموزشی عنوان کرد: در طول سال تحصیلی گذشته، ۱۲۳ هزار و ۸۵۲ دانش‌آموز در طرح خیرین آموزشی شرکت و از آموزش‌های رایگان استفاده کردند.

موسوی در پایان گفت: آموزگاران خوزستانی با مشارکت بالای خود در این طرح بار دیگر ثابت کردند که فعالیت های معلمان در امر جهاد آموزشی نقش مهمی در تحقق و پیشبرد اهداف مجموعه تعلیم و تربیت استان ایفا می کند و اساسا تحول فرهنگی و اجتماعی بدون حضور اثربخش و فعال معلمان امری ناممکن خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.