×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ضعف عملکرد مسئولین در حمایت از کشاورزان؛ تلاش بی‌ثمر و نگرانی گندمکاران

دیدارخوزستان ، فاضل نیسی در گفت‌وگو با خبرنگار دیدارخوزستان، با اشاره رشد تولید و عملکرد گندمکاران در سال جاری تصریح کرد: با برداشت بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم، گامی بزرگ در راستای دستیابی به شعار مقام معظم رهبری برداشته شده است.

وی افزود: اما مسئولین مربوطه متأسفانه در پشت سر گذاشتن تلاش‌های کشاورزان، با ایجاد انگیزه و رغبت برای رشد تولید، ناتوان بوده‌اند. عملکرد ضعیف آنها، انگیزه خودکفایی و تلاش در جهت پیشرفت را در راستای تحقق اهداف مانع می‌شود.

نیسی اظهار کرد: گندمکاران از زمان برداشت منتظر تعیین قیمت توسط شورای رقابت بوده‌اند، اما اکنون قیمت اعلام شده، حتی برای پاسخگویی به هزینه‌های صورت گرفته توسط گندمکاران کافی نبوده است.

رییس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز- مرکز استان بیان کرد: با عدم تأمین منابع مالی و عدم تسهیل دریافت نقدینگی، کشاورزان از انگیزه و فعالیت در زمینه کشاورزی محروم می‌شوند.

نیسی، با ابراز نگرانی، عدم پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران را نقضی از حقوق شهروندی تلقی کرده و ضمن بیان عدم تطابق این اقدام با سیاست‌های کلی نظام اسلامی جمهوری اسلامی، از مقامات دولتی خواسته است تا سریعاً به پرداخت مطالبات گندمکاران اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.