×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی مردم ایران و عینیت پیدا کردن ثمرات این انقلاب الهی در بخش های مختلف انسانی، علمی،فناوری،صنعتی و دفاعی، جهان به موفقیت این انقلاب اذعان دارد.

با وجود همه تلاش های جبهه استکبار برای شکست انقلاب و ایجاد خلل در مسیری که ملت بزرگ ایران به رهبری امام بزرگوارمان آغاز کرده بود، ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با اعتقاد راسخ به اینده روشن نظام اسلامی، با تکیه بر آرمان های امام راحل عظیم الشان و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در برابر همه فشارها و کارشکنی ها مقاومت کردند و عزت امروز را برای کشورمان رقم زدند.

در حرکت بزرگ جمهوری اسلامی ایران، خانواده بزرگ صنعت آب و برق خوزستان با وجود شدیدترین تحریم های بین المللی و کمبود منابع آبی نقش غیرقابل انکاری در توسعه و تعالی کشورمان ایجاد کرده اند و اجازه ندادند تا خواب های آشفته دشمنان این مرز و بوم در بخش آب و برق محقق شود.

کمک به گذر از پیک تابستانه برق با کمترین میزان خاموشی ممکن،تامین آب کشاورزی و اجرایی کردن پروژه بزرگ و افتخارآمیز آبرسانی غدیر‌، بخش کوچکی از اقدامات خادمان مردم در صنعت آب و برق خوزستان در یکسال گذشته است که مطمئنا این تلاش ها با جدیت و توان بیشتری برای ایجاد رضایت مندی مردم بعنوان ولی نعمتان ما و تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

آنچه که پرواضح میباشد این است که در چهل و چهارمین بهار انقلاب، دشمنان قسم خورده ملت ایران همچنان از همه ابزارهای ممکن از جمله تحریم، ترور، ایجاد آشوب و ناامید کردن مردم برای متوقف کردن این مسیر استفاده می کنند که رمز تداوم موفقیت اتکا به قدرت باریتعالی،پیروی محض از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ وحدت و انسجام ملی می باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و جانبازان عزیز، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به همه ملت شریف ایران بویژه مردم مقاوم و انقلابی خوزستان قهرمان تبریک می گویم و سربلندی نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز ایران را در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

عباس صدریان فر
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.