×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مهار حریق در شهرک صنعتی شوش

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های خوزستان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان مطلب فوق ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خارج از وصف آتش نشانان شهرهای فوق الذکر به زمان وقوع حادثه اشاره کرد و گفت: نزدیک ساعت ١٣روز جمعه مسئول شهرک صنعتی شوش خبر داد که در یکی از انبار‌های شرکت رانا پلاستیک آتش سوزی رخ داده است و به آنجا اعزام شده اند.

مهندس مهدی پور در ادامه با اشاره به اعزام معاون عمرانی و صنایع کوچک شرکت شهرکها و هیات همراه به شوش در ابتدای دریافت خبر افزود: از مدیر شهرک صنعتی شوش خواسته شد از شرکت‌ پاک چوب و شرکت کاغذ حریر دز که مجهز به ماشین آتش نشانی هستند و هم چنین سازمان آتش نشانی شهرداری شوش استمداد کمک شود.

وی در ادامه افزود: علاوه بر آنان از مدیران شهرک های صنعتی اندیمشک و دزفول نیز خواسته شد که تیم های آتش نشانی خود را برای کمک اعزام نمایند.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان شهرک های صنعتی یاد شده و سازمان آتش نشانی این شهرها نیز در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

وی گفت: آتش نشانان شوش تا رسیدن نیروهای کمکی از دیگر شهرها تمام تلاش خود را معطوف بدان داشتند که آتش به دیگر انبارها و کارگاه ها سرایت نکند.

مدیر شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه کسانی که در مهار این آتش سوزی همکاری نمودند اظهار داشت: جا دارد از سازمان آتش نشانی شوش، کرخه، شوشتر ، دزفول و اندیمشک و همکاران آتش نشان در شهرک های صنعتی شهرهای یاد شده تقدیر و تشکر شود.

وی در خاتمه گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی هیچ خسارت جانی در بر نداشته است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.