×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
گندم کاران برتر خوزستان به تاسیس باشگاه گندم یاران استان دست یافتند

دیدارخوزستان ، به گزارش روابط‌عمومی اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز- مرکز استان، فاضل نیسی اظهار کرد: باشگاه گندم یاران استان خوزستان رسماً تشکیل شد این اقدام نوآورانه و خلاقانه به منظور توسعه دانش فنی نوین و خودکفایی در تولید گندم و بهبود شرایط زندگی کشاورزان به وقوع پیوست.

نیسی بیان کرد: در فرصتی که در جشن تجلیل از گندم کاران تولیدکننده بالای ۷ تن به صورت حاشیه‌ای ایجاد شد

وی افزود: “از آغاز فعالیت باشگاه گندم یاران استان خوزستان که برای اولین بار با پیشنهاد سازمان جهاد کشاورزی استان شکل گرفته است، به عنوان یک ایده نو در کشور، تحت توجه قرار گرفت. مسئولین پیشنهاد دهنده این ایده ناب از توانمندی تولیدکنندگان برتر گندم برای انتقال فناوری های نوین و ارتقاء دانش فنی در صنعت کشاورزی آگاهی دارند. با توجه به تجارب مؤثر این سفیران ترویجی و تطبیق موفق با شرایط منطقه، امکان تسهیل انتقال دانش و برقراری ارتباط قوی بین مراکز تحقیقاتی و کشاورزان فراهم خواهد شد.”

رئیس اتاق اصناف کشاورزی اهواز، از دقت و شناخت دقیق مسئولان جهاد کشاورزی در قله‌گیری از جایگاه کشاورزان پیشرو بر خاسته از هوشمندی و ارتباطات پیوسته با جامعه کشاورزی تشکر کرده و ضمن تقدیر از عملکرد این ایده، بیان امیدواری کرده است که تصمیم‌گیری‌های این چنینی در آینده تحولات کشاورزی استان و دستیابی به خودکفایی محصولات کشاورزی نقش کلیدی خواهد داشت.

 

خبرنگار: لیلا قناد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.